مديريت امور اداری و پشتیبانی يكي از زيرمجموعه هاي معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه است كه سیاستها، خطمشیها و برنامههای اداری و پشتیبانی را بر اساس سیاستهاي موسسه عهده دار مي باشد. مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل دو مجموعه اداره امور اداری و اداره پشتیبانی و ماشین آلات می باشد. اداره امور اداری مسولیت انجام و پیگیری امور اداری از قبیل انجام مکاتبات لازم در خصوص امور جاری مؤسسه، صدور احکام، قراردادهای بیمه، امور بازنشستگی، امور رفاه و ورزش، بایگانی پرونده ها و ارسال و مراسلات را برعهده دارد. اداره پشتیبانی و ماشین آلات موسسه مسئوليت انجام و پیگیری امور پشتيباني موسسه از قبیل خدمات عمومی، تدارکات و کارپردازی، حمل و نقل، فضای سبز، نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات و غیره را بر عهده دارد.
وظایف مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل موارد زیر است: