معرفی مدیریت امور اداری و پشتیبانی

مديريت امور اداری و پشتیبانی يكي از زيرمجموعه هاي معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه است كه سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و برنامه‌های اداری و پشتیبانی را بر اساس سیاست‌هاي موسسه عهده دار مي باشد. مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل دو مجموعه اداره امور اداری و اداره پشتیبانی و ماشین آلات می باشد. اداره امور اداری مسولیت انجام و پیگیری امور اداری از قبیل انجام مکاتبات لازم در خصوص امور جاری مؤسسه، صدور احکام، قراردادهای بیمه، امور بازنشستگی، امور رفاه و ورزش، بایگانی پرونده ها و ارسال و مراسلات را برعهده دارد. اداره پشتیبانی و ماشین آلات موسسه مسئوليت انجام و پیگیری امور پشتيباني موسسه از قبیل خدمات عمومی، تدارکات و کارپردازی، حمل و نقل، فضای سبز، نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات و غیره را بر عهده دارد.

وظایف مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل موارد زیر است:

  • پیگیری ارسال و مراسلات
  • انجام امور بازنشستگی کارکنان
  • تقسیم اقلام رفاهی بین کارکنان
  • پیگیری امور رفاهی کارکنان
  • مدیریت و رفع مشکلات اتوماسیون اداری
  • انجام مکاتبات لازم در خصوص امور جاری موسسه
  • صدور احکام
  • انعقاد قراردادهای بیمه
  • بایگانی پرونده ها
  • کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای زیر مجموعه
  • نظارت بر سیستم جامع خرید
  • شرکت فعال در شوراها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط
  • آموزش کارکنان
  • تدارکات و ارایه خدمات عمومی
  • انجام امور حمل و نقل
  • انجام امور فضای سبز
  • نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات
فهرست