معرفی مدیریت امور اداری و پشتیبانی
مديريت امور اداری و پشتیبانی يكي از زيرمجموعه هاي معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه است كه سیاستها، خطمشیها و برنامههای اداری و پشتیبانی را بر اساس سیاستهاي موسسه عهده دار مي باشد. مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل دو مجموعه اداره امور اداری و اداره پشتیبانی و ماشین آلات می باشد. اداره امور اداری مسولیت انجام و پیگیری امور اداری از قبیل انجام مکاتبات لازم در خصوص امور جاری مؤسسه، صدور احکام، قراردادهای بیمه، امور بازنشستگی، امور رفاه و ورزش، بایگانی پرونده ها و ارسال و مراسلات را برعهده دارد. اداره پشتیبانی و ماشین آلات موسسه مسئوليت انجام و پیگیری امور پشتيباني موسسه از قبیل خدمات عمومی، تدارکات و کارپردازی، حمل و نقل، فضای سبز، نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات و غیره را بر عهده دارد.
وظایف مديريت امور اداری و پشتیبانی شامل موارد زیر است:
-
پیگیری ارسال و مراسلات
-
انجام امور بازنشستگی کارکنان
-
تقسیم اقلام رفاهی بین کارکنان
-
پیگیری امور رفاهی کارکنان
-
مدیریت و رفع مشکلات اتوماسیون اداری
-
انجام مکاتبات لازم در خصوص امور جاری موسسه
-
صدور احکام
-
انعقاد قراردادهای بیمه
-
بایگانی پرونده ها
-
کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای زیر مجموعه
-
نظارت بر سیستم جامع خرید
-
شرکت فعال در شوراها، کمیتهها و کارگروههای مرتبط
-
آموزش کارکنان
-
تدارکات و ارایه خدمات عمومی
-
انجام امور حمل و نقل
-
انجام امور فضای سبز
-
نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها و تاسیسات